Ori de câte ori vorbim despre popularitatea crescândă pentru ulei CBD în rândul sportivilor, există întotdeauna un accent puternic pe capacitatea înnăscută a acestui compus de a promova pierderea în greutate și de a vă regla apetitul.

Același lucru se poate spune și pentru acizii polinesaturați Omega 3, care sunt, de asemenea, extrem de populari în rândul pasionaților de fitness și esențiali pentru compoziția corpului. Omega 3 poate ajuta, de asemenea, la reglarea poftei de mâncare, în primul rând pentru că joacă un rol cheie în orice plan de alimentație sănătoasă.

Cu toate acestea, beneficiile atât ale CBD, cât și ale Omega depășesc cu mult pierderea în greutate și vom explora acest lucru mai departe în articolul de mai jos.

CBD și Omega funcționează împreună pentru a gestiona pierderea în greutate

În multe privințe, există puține legături între CBD (canabidiol) și Omega 3. La urma urmei, primul este un compus natural care este derivat din cânepă, în timp ce funcționează în cadrul sistemului endocannabinoid al corpului pentru a gestiona diferite funcții și răspunsuri corporale.

În schimb, acizii grași Omega 3 provin adesea în mod natural dinn alimente, cu două tulpini deosebit de benefice (EPA și DHA) găsite în anumite tipuri de pești de apă dulce. Acidul alfa-linolenic (sau ALA pentru voi și pentru mine) se găsește și în surse vegetale, cum ar fi nucile și semințele, aceste elemente fiind esențiale funcției corporale și capabile să ofere beneficii imense pentru sănătate.

De fapt, acestea trebuie să fie prezente în dieta umană, deoarece nu pot fi obținute în altă parte, în special în cazul EPA și DHA.

Componente centrale ale pierderii de grăsime sănătoase și ale compoziției corporale îmbunătățite, studiile au demonstrat, de asemenea, că consumul de acizi grași Omega 3 declanșează o creștere a masei corporale slabe într-o perioadă de timp.

În ciuda acestor diferențe de bază, organice, cu toate acestea, CBD și Omega 3 se laudă cu o serie de caracteristici naturale care se completează reciproc și promovează pierderea în greutate sănătoasă la oameni. Deci, în timp ce funcționează în moduri complet diferite, ele se potrivesc bine și pot ajuta la reglarea răspunsurilor corporale într-un mod sigur și eficient.

Combinația de acizi grași Omega 3 și suplimente de CBD poate declanșa o gamă mult mai diversificată de beneficii pentru sănătate și bunăstare, totuși, în special atunci când este consumată ca parte a unei diete echilibrate.

Sănătatea mintală și funcția cognitivă

Dacă v-ați îndoit vreodată de prevalența anxietății în rândul rezidenților din Marea Britanie, vă recomandăm să vă gândiți din nou.

La urma urmei, s-au estimat 8,2 milioane de cazuri de anxietate raportate doar în Marea Britanie în 2013, femeile fiind de două ori mai susceptibile de a fi diagnosticate cu tulburări asociate decât bărbații.

Interesant este că atât CBD, cât și Omega 3 pot ajuta la reglarea simptomelor de anxietate din mintea umană, acesta din urmă fiind testat în mai multe studii clinice.

Potrivit unui studiu publicat în British Journal of Nutrition, procesul de completare a dietei cu uleiuri de pește ajută la reducerea activării suprarenale, care este de obicei declanșată de niveluri ridicate de stres.

Mai precis, studiul din 2005 a constatat că respondenții au funcționat mai bine și au prezentat o susceptibilitate mai mică la simptomele anxietății în timp ce consumă suplimente de Omega 3 în timpul studiilor controlate. În schimb, respondenții care au luat niveluri mai scăzute de Omega 3 (și mai puțin ascuțit, Omega 6) au fost mai impulsivi și mai predispuși la depresie, făcându-i capabili să gestioneze situații stresante.

Motivul pentru acest lucru este simplu, deoarece cei care suferă de anxietate și depresie tind să aibă niveluri scăzute de EPA și DHA în sânge. Deoarece aceștia sunt cei mai importanți acizi grași din suplimentele cu Omega 3, aceștia pot corecta organic acest dezechilibru prin consum continuu.

În cazul CBD, acest compus poate atenua simptomele anxietății lucrând în tandem cu receptorul CB1 situat în creier. Acest receptor este una dintre multele proteine minuscule atașate la celulele din tot corpul, care primesc semnale chimice de la diferiți stimuli și ajută la controlul răspunsurilor corporale.